Simulacre a l’escola

Aquesta setmana a l’escola hem dut a terme un simulacre d’emergència per estar ben preparats en cas que passi qualsevol cosa. En cas d’emergència real, tots sabrem com hem d’actuar i quin és el protocol a seguir.

En el simulacre hi ha participat tot l’alumnat de l’escola, des dels més petits de i1 fins al més grans de sisè, així com tot el personal que es trobava dins les instal·lacions.

Enguany, hem estrenat la nova escala d’emergència que es va construir per anar al punt de trobada segur que és l’Envelat.

El simulacre ha estat tot un èxit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *