PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

En referència a la preinscripció escolar del curs 2020-21, us fem a mans la informació oficial del Departament d’Educació amb data del 7 de maig de 2020.

PLACES OFERTADES AL NOSTRE CENTRE PEL CURS 2020-2021:

Aula mixta P1-P2: actualment, 4 places (CAL DEMANAR CITA PRÈVIA)

Només per a infants majors de 12 mesos i residents a La Mancomunitat de La Beguda Alta. Té un cost actual de 118 €/mes. No hi ha servei d’acollida, i el servei de menjador és per l’alumnat de P2. Tenen el mateix horari i calendari que la resta del centre.

Infantil i Primària (de P3 a 6è): Oferta de places 2020-21

LLISTA DE SOL·LICITUDS PROVISIONAL AMB EL BAREM:   Llista sol·licituds provisional amb barem

LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB EL BAREM DEFINITIU:  Llista de sol·licituds amb el barem definitiu

LLISTA DE SOL·LICITUDS ORDENADA AMB EL NÚMERO DE DESEMPAT:   Llista amb el barem ordenada pel número de desempat

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

La preinscripció telemàtica serà del 13 al 22 de maig.

Excepcionalment, la preinscripció es podrà fer de manera presencial al nostre centre només amb cita prèvia (cal demanar-la al correu del centre a8026889@xtec.cat o bé per telèfon al 937727627)

Les preinscripcions presencials amb cita prèvia confirmades es faran a l’Escola del 19 al 22 de maig de 9 a 13:30h.

Accés a la sol·licitud telemàtica: ➡ Tràmits (gencat.cat)     ➡ Sol·licitud telemàtica

Accés a la sol·licitud en paper (només per a casos excepcionals): ➡ Sol·licitud en paper preinscripció 2020-21

Un cop feta la sol·licitud telemàtica, s’haurà d’enviar el resguard telemàtic i la següent documentació escanejada o fotografiada al correu del centre (abans del 23 de maig) per tal de poder-la tramitar correctament:

-DNIs del pare i la mare i/o tutors legals

-Llibre de família (pàgina dels pares i pàgina de l’alumne/a)

-Targeta sanitària de l’infant

-Carnet de vacunes de l’infant

Altra documentació acreditativa (en cas necessari):

-Carnet de família nombrosa o monoparental i/o discapacitats

-Conveni de separació

-Document beneficiari Renda Mínima

MESURES PREVENTIVES A TENIR EN COMPTE:

Recordeu que quan vingueu al centre, tot i tenir cita prèvia reservada, cal que porteu posada la mascareta, els guants, la documentació necessària i el vostre bolígraf.

Només pot venir una persona a entregar la documentació (que no sigui major de 60 anys i/o de risc, ni tampoc poden venir acompanyats per cap infant)

Es prega puntualitat, si us plau.