Pla Consum Fruita i Hortalisses 2019-2020

Enguany l’alumnat de Primària de l’Escola participa en el programa de consum de fruites i hortalisses que promou la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Educació, amb la finalitat d’adquirir hàbits alimentaris saludables i salut entre els infants.

Cada mes ens portaran a l’Escola fruita i verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

Avui ja s’han repartir les primeres fruites del mes i hem començat menjant mandarines.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *