11è Passeig Literari a la Joncosa del Montmell

Benvolgudes i benvolguts!

Un curs més, ​a l’escola Teresa Godes i Domènech, ​p​reparem el Passeig literari de la Joncosa del Montmell, tot inundant els carrers del poble de contes i poesia, de paraules i màgia, de misteri i il·lusió. Els nostres infants, famílies, lectors i lectores, mestres i veïnes tornarem… Llegeix més»

Celebració del 8M

El passat dia 7 de març vam celebrar el dia de la Internacional de la Dona a les comunitats de mitjans i grans.
A mitjans vam realitzar tallers de sensibilització per trencar els rols de gènere i a grans va venir una dona arquitecte a… Llegeix més»

Més Carnaval!!!

La pluja sempre és benvinguda, i més en temps de sequera, però no podem negar que ens va desanimar una mica en veure que ahir divendres ens llevàvem amb pluja… Malauradament, no vam poder fer la tradicional rua pels carrers del poble acompanyats per… Llegeix més»

JA ÉS CARNAVAL!!!

Ja és carnaval a l’escola!!
Divendres passat va venir el rei Carnestoltes acompanyat dels nens i nenes de sisè que ens van fer el pregó anunciant-nos les consignes per tota la setmana!
Pijames, xandalls, vestits de gala i pentinats extravagants. Ens espera una setmana esbojarrada que… Llegeix més»