Músics de Cicle Mitjà

Aquest curs tots toquem la Flauta però n’hi ha alguns que toquen a més a més algun altre instrument com per exemple l’Hèctor Fernández (3r) que toca la Guitarra Elèctrica a l’Escola de Música.

També tenim a la Cloe (3r) que està estudiant la Guitarra Clàssica i ja acompanya al seu grup.

Mireu quin goig que fan!!!

La cançó del “Cigne”

Aquesta cançó està molt ben interpretada pels seus cantants i en aquest cas també per la flautista Gaia (4t). Enhorabona a tots els intèrprets!

També hi ha alumnes que toquen d’altres instruments. Aquí el David (4t), que està estudiant Bateria, ens acompanya amb la Caixa.

L’Ariadna (4t) fa molt poquet que ha començat a estudiar la Guitarra. De moment ja sap tocar aquesta cançó.

A la classe de CMB també hi ha una gran flautista, es tracta de la Dora que ens acompanya en la cançó del Cigne. Lletra de la Joana Raspall.