Halloween 2021

Aquesta setmana, a part de celebrar la Castanyada, des de l’àrea de llengua anglesa hem estat treballant aspectes culturals d’altres països i és per això que, paral·lelament, estem celebrant el Halloween.

A Cicle Inicial hem escoltat cançons de Halloween i hem fet una manualitat molt xula. Es tracta d’un penjador per la porta per prohibir l’entrada decorat amb una temàtica monstruosa.

A Cicle Mitjà hem llegit el conte “Splat the cat. What was that?”, hem fet jocs, passatemps, hem ballat cançons terrorífiques…

Amb els més grans de l’escola ens hem interessat per saber com celebren aquesta festa a diversos països del món. Per exemple a Mèxic per celebrar el dia dels difunts mengen pa dolç i calaveres dolces o a Alemanya fan una festa de disfresses terrorífiques al castell d’en Frankenstein, entre d’altres.

HAPPY HALLOWEEN!!! BOOOO!!!