Engegats amb el projecte CUEME!

Com ja sabreu, els i les alumnes de cicle Superior, fa unes setmanes, vam començar el projecte CUEME (Cultura d’Emprenedoria a l’Escola), en el qual han de crear la seva pròpia cooperativa! Sí, sí ! tant que sí i de veritat, que hem de signar les actes de constitució de la cooperativa (com una empresa), fer aportacions de capital (€€€€) i crear un logotip i productes per tal de vendre’ls.

Cap a final de curs, vendrem els productes creats pels alumnes i una part dels beneficis (l’han de triar en assemblea) es decidirà donar-la a una entitat social o benèfica.

Durant aquesta setmana hem triat uns quants productes de cadascuna de les classes de cicle superior i es faran les votacions per triar quin (o quins) producte/s ens escau millor: pel mercat de Masquefa, pel preu de cost, …

Així que estem immersos en tot un món, una mica nou per a nosaltres, aquest de l’emprenedoria….Però ens encanta!!