Els Reis a cicle Inicial

Quan vam tornar a l’escola aquest gener, ens vam trobar a les classes uns regals. Quina il·lusió!! Els Reis havien passat per l’escola i ens havien deixat alguns paquets!! 😀

Ens han agradat molt totes les cosetes que ens han portat: un joc de peces de Lego, un munt de manualitats per construir a les sessions de Plàstica o al Racó “manetes” i unes capsetes amb colors de la pell, genials per acolorir els nostres dibuixos d’una manera més realista. I com saben que ens agrada compartir les coses de les dues classes, ens han deixat un joc de taula molt divertit que ens anirem passant al llarg del curs.