ELS REGALS DELS REIS A INFANTIL

Quines ganes teníem de tornar a l’escola i retrobar-nos amb els nostres amics i amigues, i també amb les mestres, després de tants dies de vacances.

Quan hem arribat a la classe, ens hem trobat uns regals al racó de la rotllana, quins nervis! Els Reis Mags d’Orient també havíen passat per l’escola i ens havien deixat una gran sorpresa.

Hem tingut molta sort, perquè ens han portat unes motxilles plenes d’instruments de percussió (panderetes, triangles, güiros, tubs de ressonància…). Podrem aprendre a fer molts ritmes i sons diferents.  També ens han portat uns blocs de cartró, de diferents mides, per poder fer grans construccions a psicomotricitat. I una gran tenda pel racó de la foscor, per descobrir i gaudir del joc de llums i colors.

Els més petits de l’escola, també han tingut una gran sorpresa. Els Reis Maigs els han portat un bressol de fusta per les nines i una taula de llums per jugar amb la foscor, experimentar amb els colors i descobrir un món màgic d’interacció amb la llum i els seus efectes.