Coses que han passat a l’escola aquest últims dies…

Hola famíles!

Com es nota que estem acabant el curs! No paren de passar coses a l’escola i els mestres anem una mica atavalats.

Us deixem les fotos d’algunes de les activitats que hem fet aquests darrers dies:

• Espectacles del Bibliobús: La gent que porta el Bibliobús va venir a l’escola a fer-nos 2 espectacles xulíssims, un per EI i CI i l’altre per CM i CS. Tots vam gaudir molt! Gràcies Bibliobús!

• Viatge al futur: Cap a finals de curs l’escola celebra el Viatge al Futur, on els nens i nenes que han de passar de cicle l’any vinent s’ajunten amb els que fa un any ja ho van fer per tal de compartir experiències i fer una activitat plegats:
    • P5-1r: Van recuperar un vestit d’astronauta
    • 2n-3r: Van fer una gimcana pel pati
    • 4t-5è: Els de 4t van descobrir que l’any vinent hauran de treballar molt amb l’ordinador.

Com sempre teniu més fotografíes al Drive de l’escola amb l’enllanç que us vam fer arribar per correu.

Esperem que us agradin les activitats i les fotos!

Fins aviat!