Concert de Violoncel

Aquesta tarda, la nostra companya Vinyet ha portat el violoncel amb el que treballa a l’escola de Música. Ens ha estat explicant com és i com es toquen les diferents notes. Ens ha sorprès força que pugui tocar notes tant greus i que necessiti que les partitures estiguin en una altra clau: la clau de fa. Coneix molt bé com és aquest instrument i ha pogut respondre a totes les preguntes que li hem fet.

S’havia preparat una peça anomenada “Les criatures dels volcans” de Stradivari, que ens ha interpretat amb molta traça. I també la cançó de “Dartacan i els 3 mosqueters”, que és una mica més llargueta.

Felicitats, Vinyet, ho has fet molt bé i ens ha agradat molt escoltar-te!!! 👏👏👏🎶🎶