Arriba el Nadal

Durant l’última setmana del trimestre ens ha envaït l’esperit nadalenc a l’escola.

No hem parat de cantar nadales i assajar pel concert de Nadal, hem preparat felicitacions de Nadal, hem escrit cartes pels Reis d’Orient i les hem dipositat a la bústia reial, hem fet manualitats nadalenques…Després de varis anys que degut a la pandèmia no ens podíem trobar tots junts, per fi hem recuperat la nostra tradició de fer l’esmorzar de xocolatada amb melindros tots junts al menjador.

I no ens oblidem de fer cagar al Tió!

Des de l’escola hem escalfat els motors per rebre el Nadal amb molta il·lusió i alegria.

Us volem desitjar a tots i totes bones festes!!!