5è prepara cerca del tresor per a 6è!

Els passats dies 26, 27 i 28 d’abril, l’alumnat de 6è, van estar realitzant les proves de competències bàsiques que els hi demana la Generalitat i el Departament d’Educació.

Són unes proves, en les quals han d’estar força concentrats…així que vam pensar, que els companys de 5è, podien preparar-lis una “sorpresa” amb una recompensa al final de tant esforç.

Vam haver-hi proves per tot l’exterior de l’escola: amb tinta invisible, missatges xifrats, endevinalles, puzzles, proves amagades, missatges amb mirall…els van encantar!

Al final, la sopresa, va ser compartida per tot CS, 5è que van preparar les proves durant dies amb molt carinyo, pel seus companys i companyes i per 6è, ja que havien fet un súper esforç els tres dies realitzant les proves de competències.

Una cerca del tresor, molt xula!!!