FEM PA I4

Hola families,

Aquestes setmanes hem estat fent el projecte del pa. Hem conegut d´on ve el pa, hem experimentat amb diferents cereals i els més important: hem fet de cuiners i cuineres!  Hem barrejat els quatre ingredients necessàris per fer el pa, els hem amassat i li hem demanat al cuiner de l´escola que ens posi aquesta massa al forn. Un cop fet ja està llest per ser menjat! Boníssim!

Si voleu veure les fotos cliqueu

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut