Hola families,
Aquestes setmanes hem estat fent el projecte del pa. Hem conegut d´on ve el pa, hem experimentat amb diferents cereals i els més important: hem fet de cuiners i cuineres! Hem barrejat els quatre ingredients necessàris per fer el pa, els hem amassat i li hem demanat al cuiner de l´escola que ens posi aquesta massa al forn. Un cop fet ja està llest per ser menjat! Boníssim!



