DIADA DEL JOC
El curs ha passat volant i ja hem arribat al final. Les nenes i els nens de 1r i 3r van acabar ahir jugant i mullant-se amb la diada del joc.Van gaudir molt de l’aigua i van acabar tots remullats de dalt a baix! Us desitgem un bon estiu a tothom! Cliqueu la imatge i […]


