EDUCACIÓ VIÀRIA A L’ESCOLA
La setmana passada l’alumnat de 1r va assistir a una xerrada d’Educació Vial per aprendre i recordar la importància de respectar les normes de trànsit i ser uns bons vianants. Des de l’escola considerem que és molt important desenvolupar hàbits saludables que tinguin incidència en la prevenció d’accidents. Podeu fer clic a la imatge per […]
EDUCACIÓ VIÀRIA A L’ESCOLA Llegeix més »



