LA MONA DELS POPS
Avui la classe dels Pops hem celebrat la mona. Mireu com hem gaudit, estava boníssima!! Fotos
LA MONA DELS POPS Llegeix més »
Benvinguts i benvingudes al blog d’Educació Infantil 🙂
Avui la classe dels Pops hem celebrat la mona. Mireu com hem gaudit, estava boníssima!! Fotos
LA MONA DELS POPS Llegeix més »
Hola famílies! Aquest divendres passat ha estat el darrer dia d’escola del segon trimestre, i per acomiadar-nos bé els nens i nenes de la classe dels Pandes han fet la mona! Feia dies que esperaven aquest moment i ho han gaudit molt! Cliqueu a la foto per veure les imatges. Bones vacances i ens retrobem
HOLA FAMILIES, L’ULTIM DIA DE TRIMESTRE ELS TIGRES HEM FET LA MONA I, A LA TARDA, ENS L’HA HEM MENJAT. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I ESTAVA BONISSIMA!! BONES VACANCES!!!
Bona tarda famílies, avui hem gaudit de la Mona. Ens ho hem passat suuuuper bé!!!! Hem fet una llista i després l’hem preparat amb tot l’amor possible!! Us deixem les imatges fent clic! Bones vacances i final de trimestre.
Hola famílies! Fa uns dies vam realitzar un taller sobre l’artista Sonia Delaunay que portem treballant des de fa uns dies i ens va encantar! L’Àlvaro, el monitor que va venir a la classe, ens va explicar molts detalls de la vida de l’artista i de tot el que li interessava: on va viure, com
Taller Sonia Delaunay Llegeix més »
Aquest dilluns vam fer el taller de l’artista Sonia Delaunay. Ja fa uns dies que vam començar a parlar de la Sonia i els nens i nenes van mostrar molt interès en com pintava, sobretot la roba i també cotxes! La Carla, la monitora que va venir a la classe, ens va estar explicant moltes
Taller Sonia Delaunay P4A Llegeix més »
Ja fa dies que l’hivern ens ha dit adéu per donar pas a la primavera. Abans que s’acabés aquesta estació de l’any tan freda, vam explicar un conte anomenat “Ja ha arribat l’hivern”, on els personatges portàven elements a una guineu per a construir plegats un ninot de neu. Els nens i nenes també van
Hola famílies, hem fet el taller de Joan Miró i us volem ensenyar un recull de les diferents activitats que hem realitzat. Fes clic a la foto per veure les imatges.
TALLER JOAN MIRÓ Llegeix més »
Avui la classe dels pops hem conegut al pintor Joan Miró i una mica de la seva història. En Mateo ens ho ha explicat mitjançant un conte. Ha estat molt dinàmic i divertit. Després hem realitzat uns murals aplicant algunes de les tècniques que feia servir aquest autor. Ho voleu veure? Feu clic a la
Taller Joan Miró Llegeix més »
HOLA FAMILIES, AVUI HEM FET UN TALLER SOBRE L’ARQUITECTE ANTONI GAUDÍ. ENS HAN EXPLICAT LA SEVA VIDA A PARTIR D’UN CONTE, L’ARQUITECTE ES BASAVA EN LA NATURALESA PER A CREAR, HEM PINTANT AMB PINTURA MÀGICA LA PEDRERA I, PER ÚLTIM, ENS HAN EXPLICAT EL SECRET DE LA CASA BATLLÓ, QUE TÉ RELACIÓ AMB LA LLEGENDA
TALLER: ANTONI GAUDÍ Llegeix més »