Teatre musical “El carnaval dels animals”
Hola famílies! Fa uns dies, a l’escola, vam poder gaudir d’un teatre musical anomenat “El carnaval dels animals”. En aquesta obra ens van ensenyar com funciona el violí i el piano i els vam anar acompanyant fent els sorolls de diferents animals per descobrir qui cantava millor i qui era el rei de la selva! […]
Teatre musical “El carnaval dels animals” Llegeix més »


