Infantil

Benvinguts i benvingudes al blog d’Educació Infantil 🙂

IMG-4461

IMG-4461

IMG-4205 (1)

IMG-4205 (1)

IMG_7728

IMG_7728

IMG_0353

IMG_0353

IMG_4778

IMG_4778

IMG_2071-_3_

IMG_2071-_3_

IMG_0987

IMG_0987

Els elefants celebrem la tardor!

Bon dia famílies! Aquí us deixem un recull de fotografies on podeu veure que hem estat fent durant aquests mesos. Hem experimentat amb diferents elements naturals, hem celebrat la Tardor i hem escollir el nom de la classe! Som els elefants i estem molt contents de la nostra elecció:) Mireu mireu que divertit!!! FEU CLICK

Els elefants celebrem la tardor! Llegeix més »

Arriba la TARDOR a I5B

Hola famílies. A l’aula d’I5B hem treballat la TARDOR a partir de diferents propostes: – Decoració d’espais comuns (mural) – Fang (cargols, bolets) – Pintura (arbre) – Racó de la TARDOR – Mínimons – Tastet de fruits de la TARDOR – La festa de la CASTANYADA A continuació, us adjuntem diverses fotografies on podeu veure

Arriba la TARDOR a I5B Llegeix més »

Tardor i castanyada

Hola famílies, Aquí us deixem unes fotografíes de les activitats que estem fent durant la tardor. Hem fet un petit tastet de fruites i fruits de tardor(mandarina, raïm, magrana, nous, avellanes, etc.) Hem fet suc de taronja i mandarina. I vam tenir la sorpresa de què la castanyera ens vingues  a visitar, ens va portar

Tardor i castanyada Llegeix més »

Adaptació I3

  Hola famílies! Aquí teniu un petit reportatge dels primers dies a l’escola dels més petits de I3. A partir d’ara us anirem penjant més fotos del dia a dia a l’aula, ja veureu que bé ens ho passem i com aprenem! Cliqueu a la imatge per veure les fotos 😊    

Adaptació I3 Llegeix més »

Final de curs P4-A

Famílies! A poc a poc ha arribat el final de curs. I per celebrar-ho, hem estat fent diverses coses per gaudir-ho al màxim: aquest passat dimarts vam fer un esmorzar de germanor entre tots els nens i nenes de P3, P4 i P5. I ahir dimecres, la gran festa de l’aigua! Tothom l’esperava amb moltes

Final de curs P4-A Llegeix més »

Últims dies a P4

Hola families! Hem acabat el curs y ha sigut genial! Aquests últims dies de P4 ens ho hem passat molt bé i hem fet activitats molt divertides, compartint molts jocs i estones amb tots els nostres companys/es. Hem pogut fer una recepta de fruita ben fresca, hem pintat amb els peus i hem gaudit dels

Últims dies a P4 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut