Infantil

Benvinguts i benvingudes al blog d’Educació Infantil 🙂

IMG-4461

IMG-4461

IMG-4205 (1)

IMG-4205 (1)

IMG_7728

IMG_7728

IMG_0353

IMG_0353

IMG_4778

IMG_4778

IMG_2071-_3_

IMG_2071-_3_

IMG_0987

IMG_0987

Manipulem amb les mans

Hola famílies! Durant tot el curs treballem la manipulació amb les mans per tal de guanyar força, mobilitat, control i domini i, així estar preparats per escriure, pintar amb precisió, retallar, etc. Amb propostes senzilles i gaudint jugant aprenem! Cliqueu la imatge i veureu com treballem 🙂

Manipulem amb les mans Llegeix més »

DIA DE LA PAU A L’ESCOLA

Benvolgudes families, Avui volem compartir amb vosaltres la tarda que vam viure el dilluns a l’escola. Celebrem tots plegats i plegades el dia de la Pau i la no violència a l’escola. Grans i petits vam poder compartir una gran experiència! Esperem que us agradi.

DIA DE LA PAU A L’ESCOLA Llegeix més »

Nadal i Concert I3

Hola famílies! Aquests últims dies hem preparat i cel·lebrat les festes de Nadal i ens ho hem passat molt bé! Hem anat a buscar el Tió i ens ha cagat un munt de regals, turrons i neules! Ens hem divertit fent una sessió de cinema i cantant i ballant per vosaltres! Esperem que us hagi

Nadal i Concert I3 Llegeix més »

Arriba el Nadal!

Bon dia famílies, Aquests dies hem estat molt enfeinats i enfeinades decorant el mural d’hivern i les postals de Nadal però també ha arribat el Tió i després de molts dies portant-li menjar, ens ha cagat molts regals! Però sobretot, hem cantat, ballat i ens ho hem passat genial! Feu-li una ullada!! Bones festes!

Arriba el Nadal! Llegeix més »

HA ARRIBAT EL NADAL!

Bon dia famílies, aquí us deixem un tastet de tot el que hem anat fent durant aquestes últimes setmanes sobre els preparatius de nadal☃🎄 i l’arribada de l’hivern. Hem realitzat un mural molt bonic per donar-li la benvinguda i decorar el nostre passadís. Ens ha quedat xulíssim! 😊Esperem que gaudiu plegats observant tot el que

HA ARRIBAT EL NADAL! Llegeix més »

Iniciem les festes nadalenques!!

Bon dia, famílies. La classe dels taurons I5B hem començat a celebrar les tradicions de Nadal: hem fet cagar el tió, ha vingut el patge reial, hem menjat torrons i neules, hem cantat nadales i hem recitat un poema… també hem fet un mural de l’hivern. A continuació, us adjuntem les fotografies i vídeo. https://photos.app.goo.gl/t8ViNhvLTZvpVDtk8

Iniciem les festes nadalenques!! Llegeix més »

Experimentem junts

Hola famílies, Aquests últims dies els nens i nenes de I3 ens hem mogut junts.  Hem fet un circuit molt gran d’equilibris, salts, tombarelles… També hem experimentat amb pintura vertical, arròs, neu, pilotes, taula de llum, etc. Ens ho hem passat molt bé! Cliqueu a la imatge i veureu les fotos!

Experimentem junts Llegeix més »

Ja ha arribat el TIÓ!!!!

Bona tarda, famílies I5A i I5B. Avui, ens ha arribat el TIÓ. Ha arribat amb molt de fred i amb molta gana. Li hem posat una manta i a l’hora d’esmorzar li hem portat una mica de menjar. Ens ha fet molta il·lusió tenir-ho a la nostra escola i cuidar-lo durant aquests dies. https://photos.app.goo.gl/CvTr4NeSGqUTMZNV8  

Ja ha arribat el TIÓ!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut