I4

Celebrem Carnestoltes!

Bona tarda famílies, aquí us deixem un recull de tota la setmana on hem estat realitzant tallers relacionats amb el carnestoltes i mireu mireu que bé ens ho hem passat! Ens encanten aquests dies d’esbarjo i gaudi😃 Per veure les imatges feu click a la foto!!  

Celebrem Carnestoltes! Llegeix més »

Sortida al mercat Segarra!

Hola famílies, Després de varies converses a la classe sobre que podríem trobar al mercat municipal de Santa Coloma, la classe dels elefants i els pingüins marxem a fer una visita al mercat Segarra. Feu click a la foto per veure quantes coses hem après!!! 🙂  

Sortida al mercat Segarra! Llegeix més »

Arriba el Nadal!

Bon dia famílies, Aquests dies hem estat molt enfeinats i enfeinades decorant el mural d’hivern i les postals de Nadal però també ha arribat el Tió i després de molts dies portant-li menjar, ens ha cagat molts regals! Però sobretot, hem cantat, ballat i ens ho hem passat genial! Feu-li una ullada!! Bones festes!

Arriba el Nadal! Llegeix més »

HA ARRIBAT EL NADAL!

Bon dia famílies, aquí us deixem un tastet de tot el que hem anat fent durant aquestes últimes setmanes sobre els preparatius de nadal☃🎄 i l’arribada de l’hivern. Hem realitzat un mural molt bonic per donar-li la benvinguda i decorar el nostre passadís. Ens ha quedat xulíssim! 😊Esperem que gaudiu plegats observant tot el que

HA ARRIBAT EL NADAL! Llegeix més »

Els elefants celebrem la tardor!

Bon dia famílies! Aquí us deixem un recull de fotografies on podeu veure que hem estat fent durant aquests mesos. Hem experimentat amb diferents elements naturals, hem celebrat la Tardor i hem escollir el nom de la classe! Som els elefants i estem molt contents de la nostra elecció:) Mireu mireu que divertit!!! FEU CLICK

Els elefants celebrem la tardor! Llegeix més »

Final de curs P4-A

Famílies! A poc a poc ha arribat el final de curs. I per celebrar-ho, hem estat fent diverses coses per gaudir-ho al màxim: aquest passat dimarts vam fer un esmorzar de germanor entre tots els nens i nenes de P3, P4 i P5. I ahir dimecres, la gran festa de l’aigua! Tothom l’esperava amb moltes

Final de curs P4-A Llegeix més »

Últims dies a P4

Hola families! Hem acabat el curs y ha sigut genial! Aquests últims dies de P4 ens ho hem passat molt bé i hem fet activitats molt divertides, compartint molts jocs i estones amb tots els nostres companys/es. Hem pogut fer una recepta de fruita ben fresca, hem pintat amb els peus i hem gaudit dels

Últims dies a P4 Llegeix més »

La recepta a P4!

Hola famílies! Aquestes darreres dues setmanes, els nens i nenes de P4 hem estat treballant la recepta. A través de la capsa màgica, que ens ha acompanyat al llarg del curs i ens ha portat moltes sorpreses especials per a fomentar el gust per la lectura, hem vist llibres de receptes variades i divertides. A

La recepta a P4! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut