Intercanvi d’emails amb l’escola Turó d’en Caritg
Els alumnes de cicle mitjà i superior han realitzat un intercanvi amb l’Institut-Escola Turó d’en Caritg de Badalona en l’àrea d’anglès. Aquesta vegada, per a conèixer-nos una mica més entre nosaltres, hem intercanviat e-mails. Fent click en la imatge podreu vore una petita mostra del treball realitzat: Esperem la vostra resposta!
Intercanvi d’emails amb l’escola Turó d’en Caritg Llegeix més »



