Danses Sant Jordi
Per a celebrar la diada de Sant Jordi el nostre alumnat ha fet un treball fantàstic i ballat de manera espectacular! Cliqueu a la imatge per veure els vídeos!
Danses Sant Jordi Llegeix més »
Per a celebrar la diada de Sant Jordi el nostre alumnat ha fet un treball fantàstic i ballat de manera espectacular! Cliqueu a la imatge per veure els vídeos!
Danses Sant Jordi Llegeix més »
Hola famílies, Aquí us deixem tots els vídeos i fotografies de la festa de carnaval! Cliqueu a la imatge per veure-les!
CARNAVAL A L’ESCOLA! Llegeix més »
Hola famílies! Hem celebrat el dijous gras i volem compartir totes les fotos i videos d’aquest dia tan divertit! Si cliqueu a la foto podeu veure tot!
Aquí us deixem els videos i fotos del concert de nadal. Esperem que us agradin. Bon nadal a tothom!
Concert de Nadal Primària Llegeix més »
Hola famílies, Avui l’alumnat de 4rt ha realitzat un taller de ciències en anglès de la mà de l’empresa Funtalk. Consistia en elaborar un Slime seguint una recepta. Hem gaudit molt! Podeu veure els millors moments fent clic a la fotografia:
English Activity! Llegeix més »
L’alumnat de cinquè i sisè de primària ha gaudit d’un taller de dos dies en anglès amb l’empresa Fun Talk. Han explorat la ciència mentre practicaven l’anglès i fet activitats divertides, com crear slime i elaborar-ne la recepta. Ha estat una experiència emocionant on han practicat el seu anglès i s’ho han passat molt bé!
Tallers en Anglès Llegeix més »
Robin Hood s’ha presentat a la nostra escola amb el Sheriff de Notthingham i ens han fet un teatre en anglès! L’alumnat de cicle mitjà i 5è han gaudit, participat en l’obra i i aprés molt. Podeu veure les fotos i els millors moments fent clic en la imatge.
Per a celebrar la diada de Sant Jordi el nostre alumnat ha fet un treball fantàstic i ballat de manera espectacular! Cliqueu a la imatge per veure els vídeos!
DANSES SANT JORDI! Llegeix més »
Per acomiadar el trimestre els nens i nenes de 3r i 4t hem fet la Mona. En grups hem decidit els ingredients que li volíem posar i ens hem divertit preparant-la. Però el millor de tot ha estat… menjar-la! Voleu veure com ho hem fet? Feu clic a la imatge:
Fem la mona! Cicle Mitjà Llegeix més »
Hola famílies! Avui cicle superior ha gaudit d’un taller musical en anglès amb la col·laboració de la Maria, actriu de la companyia Jumping Ducks. Han ballat i cantat la cançó ”Dance Monkey” però sobretot s’han divertit i après en anglès. Podeu vore totes les fotos fent clic en la següent imatge: Feliç cap de setmana!
Taller musical Anglès Llegeix més »