CM EF: II RODAJOC ITINERANT PERALADA

El dijous 14 de març, els infants de cicle mitjà van participar en el II Rodajoc Itinerant de Peralada, sota el lema “Jocs del Món”.

Amb la col·laboració dels estudiants de 4t d’ESO de l’Institut de Peralada, 210 alumnes de diverses escoles dels voltants van poder gaudir de diferents jocs d’arreu del món. Aquesta experiència no només els va permetre gaudir dels diferents jocs i descobrir-los, sinó també conèixer i relacionar-se amb nens i nenes d’altres entorns.

Agraïm a tots els participants, incloent els membres dels centres educatius implicats, com l’Escola Ramon Muntaner de Peralada i l’INS Peralada, així com als representants de l’Ajuntament de Peralada, el Consell Esportiu de l’Alt Empordà i la Diputació de Girona, juntament amb els mestres dedicats i, sobretot, a les famílies, per fer-ho possible.

Podeu veure les fotos aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *