Qui som?

IDENTITAT

El caràcter propi de la nostra escola ens defineix com:

Escola catalana, democràtica, aconfessional i pluralista, coeducadora i no sexista, solidària i tolerant, d’educació integral i socialitzadora. Una escola basada en el diàleg, que fomenta el criteri propi, a través de l’ensenyament personalitzat i de qualitat.

Fomentem tant el treball individual com el cooperatiu potenciant l’experimentació i el descobriment compromesa amb el medi ambient.

MISSIÓ

Ajudar l’alumnat en la seva consolidació com a persones lliures, responsables i optimistes; que formen part d’una col.lectivitat en la que han de participar i treballar per transformar-la, i en un medi que han d’estimar, conèixer i respectar. Potenciant els valors ètics, basats en: autenticitat, honestedat, sinceritat, i amb actitud optimista. Basant la conducta de treball en: esforç, constància, iniciativa i esperit de superació.

VISIÓ

Una escola acollidora. Una escola on la diversitat sigui un repte enriquidor i no un obstacle. Atenent a la diversitat amb una atenció i seguiment personalitzats.

Aplicant un model d’organització participatiu.

A on hi destaquin els següents aspectes:

• una bona competència de comunicació en la llengua anglesa.
  • el català com un fet dins la comunitat educativa i l’entorn.
  • les tecnologies de la informació d’ús quotidià en els diferents aprenentatges
  • el treball en equip, la implicació, i una adequada formació per portar a terme el nostre projecte educatiu.
  • la comunicació oberta i fluida en totes les direccions.
  • bones relacions amb tota la comunitat escolar
  • amb una millora contínua, en especial en els resultats acadèmics.

Continuar treballant en un clima de confiança mútua dins l’escola i la resta de la comunitat escolar.

A l’escola, el lideratge pedagògic serà  compartit per tal  que generi dinàmiques i espais d’aprenentatge compartit, l’escola és en ella mateixa una comunitat d’aprenentatge per l’alumnat,  la comunitat i per als mestres.

Sumant tots i totes:  formació, talent, capacitat i voluntat d’innovar i de comunicar  aconseguirem oferir una atenció més efectiva dels i les alumnes i les seves famílies.

VALORS

Ser  UNA  ESCOLA  de tots els nens i totes les nenes de la població:

Inclusiva ; on no hi hagi discriminació per raó de sexe, de llengua, d’ètnia, de cultura, de creences, de situació econòmico-social, de diferències físiques ni psíquiques.

Inserida en l’entorn sociocultural, propiciadora de la cohesió social mitjançant la llengua catalana.  Potenciadora de la implicació en el projecte d’escola de tota la Comunitat Educativa i les institucions. Laica i respectuosa amb els valors ( béns col·lectius, personals…) i la dignitat. De qualitat on cada alumne/a desenvolupi les seves potencialitats al màxim, fomentant l’observació, l’anàlisi i la crítica. Innovadora : aprofundint en el tractament instrumental de les llengües, treballant amb les eines i recursos que ens ofereix la tecnologia.

Promotora  la Cultura de l’esforç i del treball ben fet, i de la llibertat d’expressió.