Menjador escolar

A partir del curs 23-24 l’empresa que gestiona el menjador és Serunion. Us enllacem la carta de presentació.

Només pels infants amb al·lèrgies/intoleràncies/dieta específica, cal omplir el document i adjuntar el certificat mèdic corresponent. Enviar-ho digitalment a l’adreça de l’escola b7001361@xtec.cat, quan abans millor ja que ho hem de fer arribar a l’empresa Serunion.

• És important que totes les famílies usuàries del menjador es donin d’alta a l’app, les famílies que gaudeixen de beca també:
Document per inscriure’s a l’app del Menjador (amb normativa, infografia que explica com descarregar-se l’app amb el codi del nostre centre, preus i dades de contacte en cas de dubtes o necessitar ajuda).

Aquí trobareu els menús mensuals:

MES D’ABRIL 2024:

Menú (sense gluten)

Menú (primer cicle d’educació infantil)

Menú (sense carn)

Menú (sense porc)

Menú (vegetarià)

Menú (sense lactosa)

MES DE MAIG 2024:

Menú (sense gluten)

Menú (primer cicle d’educació infantil)

Menú (sense carn)

Menú (sense porc)

Menú (vegetarià)

Menú (sense lactosa)

I aquí us deixem el pla de menjador aprovat pel Consell Escolar, en data 16 d’octubre 2013.