CI EF: ENS INICIEM AL TENIS AMB EL PARE D’EN GAEL

La setmana passada, l’alumnat de cicle inicial va tenir l’oportunitat de gaudir d’una classe de tenis impartida pel pare d’en Gael, un dels nostres alumnes.

El tenis és un esport que no només promou la destresa física, sinó també valors com la concentració i la coordinació. Així doncs, el pare d’en Gael va compartir coneixements i experiències en aquest esport. Durant la sessió, els alumnes i les alumnes van aprendre les bases del tenis a través del joc i exercicis pràctics. N’és un exemple la forma correcta de sostenir la raqueta, la postura corporal adequada i els moviments bàsics per a jugar aquest esport.

Volem donar les gràcies al pare d’en Gael per compartir els seus coneixements i la seva passió pel tenis amb el nostre alumnat!

Per veure les fotos de la sessió de tenis cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *