INICIEM PROJECTE ILERKAN DE NOU!

Tal com es va realitzar l’any passat, l’escola Teresa Bergadà obre de nou les seves portes per tornar a col·laborar amb el projecte ILERKAN.  La primera sessió va ser la setmana abans de les vacances de Nadal per tal que l’alumnat pogués recordar les rutines i dinàmiques establertes i així poder continuar durant la resta de curs. Aquest projecte ajuda els infants a millorar  i desenvolupar les seves habilitats motrius, cognitives, comunicatives i emocionals, sempre partint del vincle que s’estableix entre els infants i els gossos.

Durant aquest curs realitzarem 7 sessions, dividides en 3 sessions del grup de grans, 3 sessions amb el grup dels petits i una sessió conjunta.

Estem convençudes que s’ho passaran d’allò més bé!