Danses i castanyada

El passat 30 d’octubre l’alumnat de l’escola Teresa Bergadà d’Alguaire va fer una exhibició dels balls de tardor al pavelló poliesportiu dirigits a tot el públic assistent.
Al finalitzar les danses els i les alumnes de cicle superior van repartir castanyes i ampolles d’aigua per poder… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

El passat dimarts 19 de març l’escola Teresa Bergadà va convidar les famílies a assistir a una jornada de portes obertes per donar a conèixer, en horari lectiu, les diferents propostes educatives, projectes, recursos  i instal·lacions del centre.

Els nois i noies  de les aules de sisè, juntament amb el professorat d’educació infantil, han estat els/les  guies i dinamitzadors/res de la jornada.

IV de final al Certamen de Lectura en Veu Alta a Lleida

Avui els nois i noies de cicle superior, que van ser triats per concurs intern a la nostra escola, han anat al certamen de lectura que s’ha celebrat al Caixa Fòrum de Lleida durant tot el matí.

La Berta, el Joan, la Maria i l’Íker amb molta il.usió s’han anat preparant durant la setmana els diferents fragments que per sorteig tocaria llegir-ne. El llibre Un ós anomenat Paddington de Michael Bond era el que corresponia a la seva categoria de Grumets Verds.

La Berta ho ha fet molt bé. No hem passat a la semifinal però ha estat una experiència molt bonica i enriquidora, tant per ella com per als seus/ves companys/es, famílies i mestres.

PER VISUALITZAR LES FOTOS DE L’ORGANITZACIÓ DEL CERTAMEN CLIQUEU EL SEGÜENT ENLLAÇ:

Material dels tallers científics

Durant el segon trimestre d’aquest curs escolar a CS farem un taller científic sobre la contaminació acústica i els efectes nocius sobre la salut de les persones.Per tal de poder enregistrar les dades sobre el nivell de sonoritat de diferents espais  necessitem un sonòmetre. És per aquest motiu que la nostra escola ha adquirit un mesurador de so ambiental que pot ser utilitzat tant a l’exterior com en espais tancats.

” PCE Iberica S.L” https://www.pce-instruments.com/espanol/  ha col·laborat amb la nostra escola aportant material tècnic per a les nostres mesures.

Aquí teniu la imatge del sonòmetre.

Decibelímetro PCE-322A