LA LÍNIA DE LA VIDA DEL MOUHAMADOU

Acabem les exposicions de la línia de la vida amb els moments importants que ha viscut el Mouhamadou.

El Mouhamadou va néixer al setembre del 2016 a Mali, on hi va viure els seus dos primers anys. Al 2017 va començar a caminar i li agradava molt ballar. Al 2018 li van regalar una bicicleta amb un hipopòtam que li agradava molt, però ara ja li va petita perquè s’ha fet molt gran. Al 2019 el Mouhamadou va venir a viure a Alguaire, un canvi molt important en la seva vida. Aquí va començar a l’escola on va conèixer tots els nens i nenes de la classe i ens ha ensenyat el vestit típic del seu país. Del 2020 el Mouhamadou destaca el dia del seu aniversari, amb el regal que li vam fer des de l’escola, ens ha explicat que el te a la seva habitació i que li encanta mirar la foto amb la corona.

Moltes gràcies Mouhamadou per compartir tot això amb nosaltres!

Cliqueu a la imatge principal per veure més fotografies.