EL NOU FUTUR

Som el Cesc i la Fatu de 4t B.

El dia 15 de març de 2020  ens van confinar a casa , per la la pandèmia  del COVID-19. No vam poder tornar a l’escola fins passat l’estiu.

Dilluns dia 15 de març, va ser un dia molt especial per l’escola, perquè fa un any que ens havien confinat i per a commemorar això tant important, vam cantar una cançó que havíem practicat amb la Míriam, la professora de música.

Ens vam reunir de P3 a 6è per a cantar-la al pati.

Va ser un moment molt especial!

1. Alba Bañeres

Us felicito per aquesta iniciativa.
    Que els nens i nenes facin aquesta tasca de redactors del blog és molt interessant i significatiu !

D´altra banda l´experiència per a commemorar aquest any tan excepcional ha estat molt bonica. Els nostres fills ho han vivenciat i ha arribat la notícia i la cançó a casa també.
    Moltes gràcies !