TALLERS SALUDABLES

L’etiquetatge

El dimarts, dia 16, van venir a la classe la Marina i la Paula, unes noies del Nereu que ens van venir a fer una xerrada sobre l’etiquetatge dels aliments.

Ens van ensenyar exemples de publicitat enganyosa i també quant sucre portaven alguns aliments que mengem dia a dia. Ens vam sorprendre molt! També vam aprendre a llegir etiquetes per triar millor el que mengem. Al final, ens van donar a a cada grup un aliment diferent i havíem de respondre algunes preguntes llegint els ingredients i la taula nutricional. Vam aprendre moltes coses!

Taller d’expressió corporal

La mateixa setmana, el dilluns, va venir a l’escola la Marta, una ballarina que ens va ajudar als alumnes de cicle superior amb el projecte del cos humà, exactament a entendre millor l’aparell locomotor.

Vam fer quatre activitats per treballar-ho. La primera activitat consistia en crear una bombolla imaginària amb totes les parts del nostre cos. En la segona activitat havíem d’explotar les bombolles imaginàries dels/les alumnes de l’altra classe i elles/ells a nosaltres. En la tercera havíem de ficar-nos per parelles per fer d’escultors/es movent les parts del cos de l’altra persona i al revés. I en la quarta i última, també ens havíem de ficar per parelles i fer una petita actuació de situacions que ens poden passar a la vida quotidiana però sense parlar, només fent gestos amb el cos. M’ho vaig passar molt bé!

Duna Nogueras