Primers dies de P3. Curs 2019-2020

Després de l´entrada esgraonada,  acabem la primera setmana complerta a l´escola.

Com bé sabeu, estem en període d´adaptació i familiarització i la seva durada és variable segons ho visqui cada infant.

Des de l´escola hem intentat que els infants visquin aquest procés de la manera més positiva possible,  respectant al màxim les seves necessitats  i de les famílies perquè es puguin vincular amb el grup i amb l´adult de referència.

Hem creat espais per acollir i retrobar el grup, per compartir, jugar…  doncs…

“Les persones que comparteixen i expressen els seus sentiments s´adapten millor als canvis”

Luís Rojas Marcos (2013)

Som subjectes que formem part d´una comunitat que produeix sentits, subjectes que ens configurem per les relacions que establim en aquest context compartit.

Dia a dia compartirm allò que som, allò que ens agrada, el que ens interessa, allò que dibuixa el nostre imaginari, el que sabem i el que no.

Compartim el desig i l´alegria de viure i aprendre. Totes aquestes vivències configuren una història comuna que és pròpia de cadascú i alhora compartida per tots els que en formem part. És la nostra història com a petita comunitat!

Si cliqueu damunt de la foto veureu un petit recull d´imatges que il.lustren moments d´aquests primers dies.