MINI CONFINAMENT

Fa deu dies, van detectar un cas positiu a la classe i ens vam haver de confinar. Llavors ens vàrem posar tristos perquè nosaltres volíem estar a l’escola. Alguns alumnes es van posar moooolt contents perquè es van pensar que tindrien temps lliure per jugar, però la realitat va ser que vam fer tasques des de casa.

Dos dies després, vam tornar a l’escola per a fer-nos la PCR. Ens pensàvem que feia mal, però feia pessigolles. La prova consistia en posar un palet dins de cada forat durant cinc segons.

Dilluns vàrem saber que tots érem negatius i per això dimarts vam retornar a l’escola.🌈

Hugo i Ferran