ANEM AMB BICICLETA A L’ESCOLA!!

Els nens i nenes de cicle mitjà durant dues setmanes del mes de novembre han portat les seves bicicletes a l’escola per tal de dur a terme un treball transversal, atès que, l’alumnat d’aquest cicle des de l’àrea de coneixement del medi està realitzant un projecte relacionat amb la nostra salut i d’altra banda,  a l’assignatura d’educació física considerem la  bicicleta un element fonamental per tal de donar resposta a unes necessitats que hem pogut observar en els nostres infants durant els darrers anys, com ara: l’increment del sedentarisme, la falta d’interacció amb el medi físic, el desconeixement d’algunes normes de seguretat vial i la manca de sensibilització pel medi ambient.

Així doncs, hem utilitzat la bicicleta com a eix vertebrador per treballar tots aquests aspectes anteriorment esmentats,  ja que la veiem com una eina que ens proporciona un gran nombre d’oportunitats d’aprenentatge, i que a més a més, contribueix a l’adquisició d’hàbits saludables.

A continuació us mostrem algunes imatges duent a terme diferents activitats.