Apadrinament lector P5-4T

Com cada curs, els nens i nenes de quart de l’escola fem de padrins de lectura dels alumnes de P5. Així, el passat octubre es va dur a terme l’Acte oficial d’Inauguració de l’Apadrinament Lector entre P5 i 4t de l’escola. Com que som dos grups de 4t, la meitat del grup de P5 és fillol de 4t A, i l’altra meitat, de 4t B.

Arribat el dia de l’Acte oficial, i després d’haver llegit amb calma i haver-nos fet conscients de què volia dir el contracte que havíem de signar, tots i totes vam acceptar els compromisos que aquell document ens proposava.

Cada quinze dies, els dimecres els de 4t B, i els divendres els de 4t A, amb la història ben preparada, van a apadrinar la lectura dels seus fillols i les seves filloles, que estan vivint un moment tan i tan important com és l’aprenentatge de la lectoescriptura. Esperem que tots ho visquin de la millor manera i puguin compartir plegats aquestes estones tan enriquidores.

Cliqueu a la imatge per poder veure un petit recull d’imatges.