COMENCEM L’APADRINAMENT

Hola, som els i les alumnes de 5è. El dia 22 d’octubre a la biblioteca de l’escola vam fer l’acte d’apadrinament lector.

Durant aquest curs l’alumnat de la nostra classe farà de padrins/nes lectors/res dels nens i nenes de 1r. A l’acte inaugural vam conèixer qui seran els i les nostres fillols/les.Vam signar un contracte on ens comprometem a: preparar-nos les lectures i ajudar-los a llegir millor. Els/les fillols/les seran educats en tot moment i ens escoltaran amb molta atenció.

Tenim moltes ganes de fer aquesta activitat perquè ens agrada llegir i poder ajudar als més petits/tes de primària.

(feu clic a la il·lustració per veure el moment de la signatura dels contractes d’Apadrinament Lector)

Alan i Jana

FIRMEM EL CONTRACTE D’APADRINAMENT LECTOR

El passat dijous dia 17 vam anar a la biblioteca de l’escola a signar el contracte amb els nens i les nenes de 2n A. Tots vam haver de firmar dues vegades perquè cada fillol/a i padrí/na ha de tenir un de record. Hi havia alguns companys/es de la nostra classe que mai havien viscut aquesta experiència i els ha agradat molt. L’acte va finalitzar amb una foto conjunta dels dos grups.

A partir d’avui, cada quinze dies, farem l’apadrinament i l’alumnat de la nostra classe es prepararà lectures i activitats per a compartir-les amb els nostres fillols i filloles.

Javier

EL GSUITE A LA CLASSE DE 5È

La setmana passada la nostra tutora de 5è, la Laura, ens va ensenyar a informàtica el GSUITE: un espai virtual que et permet treballar a través d’un correu electrònic, a més tens l’opció d’emmagatzemar arxius i compartir-los amb  company@s.

Penso que és molt interessant per a treballar en equip i al mateix temps ens permet fer  tasques i projectes de tot el que treballem a l’escola.

Laura i Alex

SORTIDA A LA MITJANA

El passat dijous 10 d’octubre, els i les alumnes de cicle inicial vam fer una sortida al parc natural de la MITJANA, on  aigua, fauna i flora es donen la mà en un espai de gran valor natural.
Tal i com ens van explicar, la Mitjana… Llegeix més»

TALLERS D’ART

Hem començat  a fer tallers d’art. Estem treballant el dissenyador Martin Azua.

El divendres passat ens vam  organitzar en grups i a nosaltres dos ens va tocar amb la senyoreta Marisa. Teníem una caixa, de les que ens va deixar l’Helena de la Panera, amb les creacions del Martín.

La senyoreta ens va deixar tocar els dissenys per percebre les diferents textures.

La mestra ens va deixar uns antifaços i vam fer una activitat que era molt divertida. Consistia en que ens poséssim un antifaç i els companys i companyes ens donaven un disseny i havíem de dir si era natural o artificial.

A mi em va agradar aquesta activitat perquè es treballava a través dels sentits.

Kaoutar i Judit.