AFICIONS COMPARTIDES: JOCS
23/11/19Aficions Compartides… Llegeix més»
Aficions Compartides… Llegeix més»

AFICIONS COMPARTIDES… Llegeix més»
Per fi ha arribat el gran dia, i il·lusionats i amb ganes de passar-nos-ho molt bé de bon matí hem marxat cap a Flix.
Un cop arribats hem esmorzat i hem començat les activitats:
Hem visitat la reserva natural de Sebes, on hem après molt sobre les… Llegeix més»
El passat divendres 15 de novembre vam poder realitzar la sortida tan esperada al
Centre d’Observació de l’Univers!
De bon matí, molt emocionats, vam pujar a l’autocar direcció Àger.
Durant el trajecte vam poder gaudir del paisatge tan acolorit que ens deixa la tardor.
Un cop vam arribar al… Llegeix més»
Heu pensat mai com és el cos humà per dins? De ben segur que us feu una idea però no us podeu imaginar què interessant resulta veure-ho en directe!!
El passat divendres 15 de novembre a les nou del matí vam posar rumb a Barcelona, on ens esperava un dia ben entretingut. La primera parada del dia va ser Plaça Espanya, on a la tercera planta del centre comercial Arenas es troba l’exposició Human Bodies. Els infants comptaven amb una audioguia que al llarg del recorregut els anava ensenyant els secrets més inimaginables que amaga el cos humà. Vam quedar tots i totes absolutament fascinats i fascinades!
Després de realitzar una petita pausa per dinar a una de les instal·lacions exteriors del CosmoCaixa, ens vam endinsar a l’edifici per seguir descobrint misteris sobre la natura, la ciència, el cos humà, la Terra, la llum… i tantes altres coses que vam afegir a la nostra motxilla de coneixements.
En definitiva, va ser un dia genial, no tan sols vam aprendre una barbaritat de coses noves, sinó que ho vam fer de forma conjunta amb els companys i companyes mentre passàvem una bona estona.
La primera excursió del curs ha deixat el llistó ben alt, us podeu imaginar com serà la següent??
Cliqueu damunt les imatges i podreu visualitzar les fotos.
La setmana passada vam fer la segona ronda de tallers d’art del dissenyador Martín Azúa. Va participar tot l´alumnat de cicle superior. Aquests tallers es van dur a terme a les classes de la Marisa, la Rosa i la Laura.
Per als alumnes de 5è i 6è va ser molt divertit i interessant.
Paula i Yeray.

El passat 24 d’octubre vam fer l’acte d’inauguració de l’apadrinament lector. Com cada any, els alumnes de primer i cinquè de l’escola participen d’aquest projecte tant enriquidor. L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de 5è que fan… Llegeix més»
El passat dilluns 28, a les classes de cicle superior, va venir una amiga de la Laura que es deia Aïda.
La Laura la va convidar per a què ens pogués resoldre alguns dels nostres dubtes sobre l’embaràs.
Va portar un aparell a través del qual podíem… Llegeix més»
Atreveix-te a entrar!… Llegeix més»

Un any més torna el PROJECTE CANTÀNIA.A l’escola participem en aquest Projecte amb els alumnes de 4t de Cicle Mitjà.
Aquest curs 2019-2020 l’obra és titula “Virtual” amb música d’Òscar Peñarroya i text de Cèsar Aparicio.
Aqui en teniu el resum:
En Marcel està trist. Fa poc que… Llegeix més»