DIADA DE SANT JORDI

El passat divendres 22 d’abril a l’Escola Teresa Bergadà d’Alguaire es va celebrar la diada de Sant Jordi.

La celebració va començar el dijous a la tarda amb els alumnes de cinquè B, que van ser mestres dels alumnes de primer i segon, acompanyant-los als contes que feien al pati els de sisè B.

El divendres pel matí van fer diferents tallers, per exemple: manualitats de roses amb la teacher Maria o tallers de cuina de com fer guacamole. També hi havia una paradeta per a que els alumnes compressin llibres .

Per la tarda, tots els alumnes de l’escola i de l’escola bressol van anar a veure al Casal del poble un teatre de titelles sobre una adaptació canviada de la llegenda de Sant Jordi, on el cavaller no matava al drac perquè era bo.

La diada de Sant Jordi és una celebració tradicional a Catalunya que es celebra des del segle XV i en la actualitat es regalen roses i libres .

Ian Picadizo Bermejo.