LA CASTANYADA

Divendres 29 d´octubre vam celebrar la festa de la castanyada.
Al matí, els alumnes del cicle superior, vam fer tallers de la tardor.
Al primer taller vam fer entre tots i totes una cortina amb fulles de llana i al segon taller una manualitat amb fulles i… Llegeix més»

LA CASTANYADA

Els dies 28 i 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada al pati de l’ escola.

Aquest any els nens i nenes d’ infantil i cicle inicial ho van fer el dijous a la tarda. Els de cicle mitjà i superior ho vam celebrar divendres.

Alguns dels balls que es van ballar van ser: la Masovera els nens i nenes de 3r, el ball de l’Indiot els de 4t… així les famílies van poder venir a veure les danses. Van poder entrar dos persones de cada família, però tothom va estar molt content.

Al poble, dissabte dia 30 d’ octubre, també es va celebrar la festa de Halloween. Un grup de nens i nenes van anar a fer “truco o trato” per les cases del poble. Ens van donar moltes llaminadures. Per la tarda van organitzar un passatge del terror.

Ens ho vam passar molt bé, encara que vam passar molta por!!

Julia Muñoz

 

LA CASTANYADA

Divendres dia 29, vam celebrar la castanyada. Els nens i nenes de 6é vam ballar el galop i després vam col·locar-nos amb dos rotllanes. Seguidament, vam començar a ballar la sardana.
Primer em va donar molta vergonya ja que havia molta gent (pares i mares) ;després… Llegeix més»

EXCURSIÓ A BARCELONA

El dia 15 d’octubre vam anar a Barcelona tot el cicle superior. Vam sortir cap a les nou del matí i vam anar a veure una exposició del cos humà al C.C. Arenas. Ens va interessar i agradar molt! Allí ens van donar uns auriculars… Llegeix més»

BALLS DE CASTANYADA

S’acosta la castanyada i a l’escola, cada classe, està practicant un ball.
🍁P3 farà la castanyera.
🍁P4 Les castanyes peten peten.
🍁P5 Visca el Ball de la castanya.
🍁1r El calendari de Tardor.
🍁2n El ball del Patatuf.
🍁3r La masovera.
🍁4t El ball de l’Indiat.
🍁5è El ball del virolet.
🍁6è La sardana.
Aquest… Llegeix més»

EL MEU HORT

Em dic Míriam i estic fent 5è a l’Escola Teresa Bergadà, m’agraden molt els animals i vull explicar-vos coses sobre el meu hort.

Per començar, en aquest hort tan bonic que tinc hi ha molts animals: 9 gallines, 2 galls, 7 coloms blancs, 6 guatlles, 3 ànecs, 3 faisans, 1 gos, 1 gat i 2 galls d’indi.

Cada dia he de donar menjar i aigua a tots els animals i recollir els ous de les gallines. Gairebé sempre és el meu pare qui ho fa. Estimo molt als meus animals i per això els cuido.

A l’hort també tenim un lloc on hi ha verdures: enciams verds, tomàquets, síndries, melons… i moltes coses més.

Ara ja sabeu que tinc un hort i que m’agrada molt.

Míriam Soldevila Pérez.

EXCURSIÓ CICLE SUPERIOR

El dia 15 d’octubre, cicle superior vam anar d’excursió a Barcelona. Vam anar a Barcelona per veure l’exposició de Human Bodies  i el Poble Espanyol. A l’Human Bodies ens van posar uns auriculars i escoltàvem el que anàvem veient. El Poble Espanyol  representa tota Espanya amb els monuments o llocs mes reconeguts de cada comunitat autònoma. Hi havia  botiguetes, restaurants i parcs.

Va ser  molt divertit!

Denisa Maria Friciu.