SORTIDA A BARCELONA

El passat divendres, 15 d’octubre, l’alumnat i tutores de cicle superior ens vam traslladar a Barcelona a visitar l’exposició HUMAN BODIES i el Poble Espanyol.

Durant el matí vam visitar l’exposició HUMAN BODIES on vam recopilar noves informacions per elaborar el nostre projecte del cos humà. L’exposició estava distribuïda en vuit sales:

  • la primera, el desenvolupament humà
  • la segona, l’esquelet
  • la tercera, el sistema muscular
  • la quarta, el sistema respiratori
  • la cinquena, el sistema circulatori
  • la sisena, el sistema digestiu
  • la setena, el sistema nerviós
  • la vuitena, el sistema urinari – reproductor

Abans d’entrar a l’exposició, ens van donar uns auriculars on anavem sentint les diferents informacions del que estavem observant.

Després de l’exposició vam anar al Poble Espanyol, on vam dinar i vam fer una volta pels seus carrers. També, vam poder jugar a uns rascaculs molt grans i llargs.

Ens ho vam passar molt bé!

 

Parc Astronòmic del Montsec

El passat dia 8 d’octubre, els nens i nenes de Cicle Mitjà vam visitar el Parc Astronòmic del Montsec.
Emmarcat en el Projecte de l’Univers que estem duent a terme a l’escola, la visita va ser molt profitosa:
Vam poder enlairar coets fets de material reciclat, que… Llegeix més»

FESTA MAJOR

L’últim cap de setmana de setembre va ser festa major i aquest any han vingut les firetes després de 2 anys, ja que no van poder venir degut a que hi havia Covid 19 i estàvem en pandèmia. Aquest any hem quedat amb els amics per pujar a moltes atraccions que ens agradaven com: l’huracà ,els autos de xoc, l’olla, els toros… El dissabte va venir un famós de la tele que es diu Quim Masferrer. Al seu espectacle, els protagonistes eren el públic. Ja que durant tot l’espectacle anava preguntant-los coses de la seva vida. Va ser molt graciós escoltar les respostes de la gent.

Va ser molt divertit!

Marc Claro

EL VOLCÀ DE LA PALMA

El diumenge 19 de setembre el volcà Cumbre Vieja de La Palma va entrar en erupció.Una setmana abans ja va avisar amb terratrèmols. Motiu pel qual El Servei de Protecció Civil i Emergències va començar a desallotjar les persones dels pobles propers al volcà .

En aquests moments hi ha moltes persones que encara estan desallotjades i el volcà encara està en erupció. Els vulcanòlegs diuen que l’escalfament del magma de l’interior de la Terra fa que els volcans explotin.

Esperem que no duri molt de temps i tot pugui tornar a la normalitat.

Joan Escuer

Comencem Projecte

Comencem un nou curs i comencem un nou projecte.
Aquest curs engegem amb la descoberta de l’Univers, i ho hem fet a partir del visionat d’un vídeo com a activitat de xoc. Ens ha impactat molt el que hem vist, i ens ha despertat una sèrie… Llegeix més»

MÀQUINES I MAQUINACIONS

Divendres 1 d’octubre a l’assignatura d’art ens van presentar una noia que es diu Ana Garcia Pineda.

Ella s’inventa màquines que li agradarien que existeixin per exemple: Màquina per que l’alzheimer solament afecti als teus records tristos.

Després haviem de pensar nosaltres una màquina que ens agradaria tenir relacionada amb el cos humà. Ho vam realitzar amb trossets de paper de diaris o de revistes. Aquest divendres em de continuar acabant les nostres màquines.

Totes les activitats d’art de cicle superior venen relacionades amb la presentació que ens va fer l’ Helena  Ayuso, del museu La Panera. Ens va fer la presentació de la Jardinera Peluda.

Penso que en aquest projecte poden haver activitats molt interesants i divertides.

Mariona Farré Gonzàlez.

REUNIÓ D’INICI DE CURS A CICLE SUPERIOR

La reunió d’inici de curs el passat dijous 30 de setembre va ser el primer contacte per a trobar-nos amb les famílies. Ha estat una trobada telemàtica però valorem molt positivament el vostre esforç per assistir-hi.

Com sempre, comptem amb vosaltres per a poder acompanyar els vostres fills i filles en aquest camí. Molt bon curs a tothom!!!

Equip de mestres de CS

LA FESTA MAJOR

Els dies 24, 25 i 26 de setembre va ser la festa major del poble. Van venir les firetes, van fer un espectacle els mateixos que van venir al cole per acomiadar als de 6è l’any passat i també una xocolatada (que per mi van… Llegeix més»