VISITA D’UNA BIÒLOGA MARINA

L’Alumnat d’infantil estem fent el projecte del fons marí, i vam tenir la sort de tenir la visita d’una biòloga marina, la Maria. Va venir a l’escola i ens va explicar secrets del fons del mar, vam poder veure de a prop esquelets de cavallets de mar, de corall i d’eriçons de mar.

Ens va explicar curiositats d’animals marins d’una manera molt dinàmica i engrescadora a través d’unes endevinalles. Com que nosaltres ja en sabíem una mica, les vam encertar totes!!!!

Ens ha agradat molt conèixer la feina que fan els biòlegs marins. Molts de nosaltres de gran ho voldríem ser!!!

Moltes gràcies Maria per aquesta tarda tan enriquidora per tots i totes!!

Us deixem unes fotos.