UN SANT GIL AMB MOLT RITME

El dijous 17 de març ens va venir a veure en Jordi d’UNISO. Ens va oferir una activitat musical participativa de P3 fins a 6è, on cada infant tenia un instrument. Ens vam col·locar en forma de cercle i vam crear un CERCLE DE PERCUSSIÓ. Seguint les indicacions d’en Jordi vam crear música a l’instant a través de jocs, improvisacions i diferents dinàmiques.
En aquest tipus d’activitat es ressalta la comunicació, l’escolta, la cohesió, la inclusió i sobretot la diversió.
Durant el matí vam fer el taller per cicles i a la tarda ens vam reunir tots al pati per fer un cercle de percussió tots junts. Quin goig que fèiem!
Ens ho vam passar d’allò més bé creant ritmes del no-res, les cares dels nens i nenes ho deien tot. Un dia genial amb persones genials!
L’activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració entre l’AMPA i l’escola. SUMANT creixem!

Aquí us deixem algunes imatges.