SORTIDA DE FI DE CURS A SANT HILARI SACALM

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ahir, 2 de juny del 2016, tots els nens i nenes de l’ escola vam anar d’ excursió a un Parc d’ Aventura. Després de quasi 2h de viatge en bus vam arribar i acte seguit vam esmorzar. Quina gana que tenien alguns!.

Seguidament ens vàrem dividir per cicles i cadascú va anar a fer les seves activitats. El grup de CS vam començar per la Ginkama urbana, el CM pel parc d’ aventura i els de CI  per la visita als animals de granja, acompanyats pels d’ educació infantil.

Nosaltres els de CS vam fer el circuit, el voley-ball gegant i abans d’anar a dinar ens vam posar els arnés per a poder fer el cirucuit d’ aventura de color verd. Aquí a Sant Hilari hi ha diferents circuits, els petits varen fer el vermell i el negre el deixem per quan hi tornem altra vegada.

A la tarda vam fer un ginkama o cursa d’ orientació per grups. Vam recórrer tot l’ establiment i abans de marxar els mestres ens van preparar  xocolata amb coca del Molí de Torà. Vam arribar a casa passades les 6h de la tarda. En conclusió, aquesta excursió , ha estat sense dubte, la més divertida que hem fet al llarg del curs.