Els oficis: PODOLOGIA

Aquest segon trimestre, a educació infantil estem fent el projecte del poble i els oficis. Tenim la sort que molts pares i mares s’han involucrat i ajudat a enriquir el nostre projecte.

L’alumnat d’infantil aquest mes de febrer ha pogut anar a la consulta de Podologia de Torà. La Gisela, mare de l’Artur, ens ha ensenyat la seva consulta, i ens ha explicat la importància de la seva professió. Els nens i nenes han gaudit descobrint el material que utilitza per ajudar a que els nostres peus estiguin saludables.

A més de veure la seva consulta i màquines que utilitza per realitzar plantilles, ens ha vingut a l’escola junt amb el Jordi, pare de l’Artur i fisioterapeuta, ha fer un taller de motlles, on els nens i nenes han pogut fer el motlle i petjada del seu peu.

Ha estat una tarda increïble, on l’alumnat ha gaudit molt fent les diverses activitats.

Us deixem un recull de fotos de lo bé que ens ho hem passat.

Moltes gràcies Gisela i Jordi per la vostra aportació.