Els oficis: FEM SABATES!!

A finals de febrer, hem pogut gaudir de la visita d’una sabatera. La Mercè, mare de l’Alguer, ha vingut a l’escola a explicar el seu ofici.

A l’alumnat d’infantil li ha meravellat el procés que s’ha de seguir per fer una sabata. Els hi ha encantat els estris que utilitza la Mercè, i han gaudit manipulant, i fent veure que eren sabaters i feien les sabates.

La Mercè ens ha explicat que els material que utilitzava per fer les sabates eren de proximitat, i que per ella estava sent tot un repte l’aprenentatge d’aquest ofici. Un ofici que és nou per ella, ja que abans tenia una altra professió.

Ens ho hem passat molt bé aprenent l’ofici de sabater i sabatera.

Us deixem unes fotos perquè veieu tot el que hem fet.

MOLTES GRÀCIES MERCÈ PER LA TEVA IMPLICACIÓ!