Un nou espai a l’escola

Durant aquest segon trimestre des de l’escola s’està creant un nou espai de creació, construcció, fabricació i programació de robots.

Gràcies a l’alumnat de 4t, 5è i 6è ja ho tenim gairebé a punt perquè han col·laborat en el muntatge de mobiliari i classificació ordenada de l’equipament de robòtica educativa que ens ha dotat el Departament d’Educació.

Actualment els robots que tenim al centre són:

Ara necessitem que aquest espai tingui un cartell ben bonic que ens identifiqui el nou espai. És per això que hem plantejat un CONCURS de cartell digital pel nostre Espai Maker, de forma voluntària. Aquí us deixem algunes imatges d’aquest procés.