CELEBREM EL DIA DE SANT JORDI

Hola nens i nenes i pares i mares de l’Escola Sant Gil. Avui els nens i nenes de la classe de Keith Haring us explicarem el dia 22 d’abril perquè vam celebrar el dia de Sant Jordi a l’escola. Us explicarem tot el que vam fer durant aquell dia. Com ja sabeu, a cada festa treballem un artista. Per celebrar Sant Jordi vam treballar Ben Heine que són els nens i nenes de 4t.

Al matí vam anar a veure una obra de teatre es deia Romea i Julieto. Anava de que Romea estava buscant a Julieto. Romea volia entrar al castell per veure a Julieto perquè estava molt enamorada de Julieto. Després de totes les peripècies que va haver de fer ho va aconseguir.

Després del pati vam treballar l’artista Ben Heine. Primer de tot vam veure el vídeo que van preparar els nens i nenes de quart. Vam aprendre coses de l’artista Ben Heine com per exemple: fa dibuixos amb llapis, té una part de mentida que es el dibuix que està dibuixat amb un llapis i una altra part que és veritat que esta fotografiada.

Després del vídeo vam fer el taller de Sant Jordi a l’estil Ben Heine. Havíem de dibuixar elements de Sant Jordi amb llapis i després fotografiar el dibuix a la realitat.

A la tarda vam fer una gincama lingüística. Vam fer grups barrejats de primer fins a sisè. Els grups havien de passar per diferents proves: el passaparaula, el paraulògic, fer rodolins, fer sopes de lletres en anglès, els mots encreuats i el WORDLE. Va ser molt divertit perquè jugàvem i apreniem alhora.

A més el dijous a l’hora del pati les mestres ens van preparar unes paradetes de llibres per intercanviar entre els alumnes. Hi havien els llibres que els nens i nenes de l’escola vam portar de casa nostra. Cadascú va agafar els llibres que més ens agradaven a canvi dels que vam portar nosaltres. Tots i totes vam ser feliços amb els llibres que vam triar.

Durant tot el dia ens ho vam passar molt bé. Vam gaudir de totes les activitats. A l’hora del teatre vam riure molt; el taller va ser molt divertit; a l’hora de l’intercanvi vam poder escollir els llibres que més ens van agradar i a la gincama vam compartir l’alegria de la llengua catalana i anglesa.

VA SER UN GRAN DIA!

Fotografies Obra de teatre Romea i Julieto