DIA DE LA MONA

El divendres vam celebrar el dia de la mona i vam fer la bicicletada.

Els petits de l’escola van fer les mones a la classe i se les van menjar per esmorzar. Després van anar caminant a la Font dels Dolors i van buscar ous de Pasqua, van jugar una estoneta i es van fer fotos.

Els de Cicle Inicial, el dia abans, vam fer dues mones, una de xocolata i l’altra de melmelada. Les vam decorar amb lacasitos. L’endemà, vam anar al Pont del Diable amb bicicleta i caminant. Ens vam trobar les mones en un racó i ens les vam menjar per esmorzar. Eren molt bones! Després de menjar la mona vam jugar una mica i vam tornar cap a l’escola.

Els de Cicle Mitjà havien preparat les mones dos dies abans. Van anar amb bicicleta a l’església de Sant Miquel de Fontanet. Van fer jocs i amb l’ajuda del Jordi van aprendre tècniques de salts amb bicicleta. Després es van menjar les mones i no va sobrar ni una molla.

Els més grans de l’escola van anar amb bicicleta al Monestir de Cellers. Allí van trobar les mones que havien fet i se les van menjar. El Juli els va ensenyar a fer cavallets amb la bicicleta i a baixar escales.

Tots ens ho vam passar molt bé!

Mireu quines mones més xules que vam fer! Fan bona pinta, no?