Els anys 70-80

Els anys 70 i 80 estan enmarcats dins la nova llei educativa que regula l’Ensenyament General Bàsic, es delimiten els centres de Primària , els d’Ensenyament Mitjà i es revisen a fons els mètodes i didàctiques de les diferents àrees.

L’escola s’adapta a aquesta nova ordenació, ampliant espais per les aules i construint els serveis adequats que s’ exigeix.

S’amplia el pati i es construeixen uns vestuaris. Les aules esdevenen petites davant la gran afluència d’alumnes.

Entren els primers nois a P-4, que obriran el camí vers una rica i normalitzada coeducació.

Comencen les primeres reunions de pares i la constitució de la primera APA ( Associació Pares d’Alumnes ), com a eina necessària per la col·laboració educativa entre famílies i escola.

L’escola es va fent cada dia més petita, creix el nombre d’alumnes i de mestres.

L’exigència pedagògica demana una formació constant i permanent, articular el treball en equip, adequar les programacions als grups, seleccionar els materials didàctics…

L’educació ha de donar resposta a les noves exigències de la societat tecnològica.